Gateway manager Transaktioner i Gateway interfacet
Betalt
På denne side har du en liste over betalingen foretaget i din butik og som ikke er hævet endnu. En betaling der ikke er hævet, har status Authorized og betaling som er hævet har status Captured. Ud for en hver betaling er der en ikoner, som hver har en funktion, f.eks. gennemfører du betalingen ved at klikke på diskette ikonet.
I venstre side og under listen med betalinger, har du mulighed for at vælge en/flere/alle betalinger og gennemføre den samme funktion på flere betalinger på én gang. Du kan også eksportere de valgte betalinger eller alle på én gang.
Se nedenstående liste for forklaring af de forskellige ikoner og funktioner.
Ikon |
Forklaring
|
---|---|
Vis detaljer for betalingen | |
Gennemfør betalingen | |
Gennemfør betalingen med ændret beløb | |
Krediter betalingen | |
Annuller betalingen | |
Slet transaktionen | |
I god tid, PBS garanterer (jvf. indløsningsaftalen) at pengene kan trækkes | |
Sidste dag, Transaktionen er foretaget for 7 dage siden. Dvs. den sidste dag som PBS juridisk garanterer dækning | |
Overskredet, Transaktionen er foretaget for mere end 7 dage siden. Inden I sender varen skal I derfor være sikre på, at pengene fortsat kan captures (hæves) | |
Eksporter valgte transaktioner | |
Eksporter alle sider med transaktioner | |
Grå ikoner betyder at denne funktion ikke er tilgængelig på denne side |
Hævet
Her finder du en liste over de betalinger, som du har hævet. Læg mærke til at ikonerne til Krediter og Slet Transaktion er tilgængelige på denne side.
Krediter betaling skal du bruge, hvis du har brug for at give kunden dele eller hele beløbet retur. Indtast det beløb, som kunden skal have retur og klik på knappen.
Fejlet
På denne side finder du en liste over betalinger der er fejlet. Hvis du har sat det op, så kan du via din resultpage se, hvorfor betalingerne i butikken fejler.
Du kan også se flere detaljer om betalingen ved at klikke på ikonet "Vis detaljer" eller slette betalingerne.